Dieta de ingrasare – principii sanatoase pentru a castiga cateva kilograme

cumpar carti de orice fel
Tu iti vinzi cartile? Anticariatele ti le cumpara!
iunie 14, 2019
clinica stomatologica in sector 3
Influenta implanturilor dentare asupra calitatii vietii
iunie 24, 2019

Dieta de ingrasare – principii sanatoase pentru a castiga cateva kilograme

dieta sanatoasa

Intr-o lume in care toti vor sa slabeasca, mai sunt si oameni care vor sa se ingrase. Femei si barbati deopotriva, persoanele foarte slabe cauta sa puna cateva kilograme pentru aspectul fizic, dar si pentru starea de sanatate. Sunt unele situatii, ca, de exemplu, inainte de o operatie, in care cateva kilograme in plus sunt esentiale pentru o insanatosire grabnica. Pentru ca unele persoane sunt slabe oricat de mult si de gras ar manca, pentru ca au arderile foarte intense, exista o speranta si pentru ele sa castige kilograme in plus.

Dieta de ingrasare – Cum sa te ingrasi sanatos?

Femeile sau barbatii care vor sa se ingrase sanatos trebuie sa consume alimente cu o valoare calorica foarte mare, evitand grasimile si zaharurile, care nu vor aduce beneficii organismului. Contrar parerilor ca mancarurile bogate in grasimi contin cele mai multe calorii, specialistii recomanda persoanelor care vor sa se ingrase sa le consume in mod cumpatat. Prajelile si dulciurile sunt de evitat, iar accentul trebuie sa cada mai ales pe alimente bogate in vitamine, proteine si minerale.

Respectarea meselor principale ale zilei este un alt lucru de care trebuie sa tina cont oamenii care doresc sa castige cateva kilograme in plus, evitand gustarile dese dintre mese. Fiecare om este liber sa isi aleaga numarul meselor principale luate zilnic, cel mai recomandat fiind 5-6 mese in fiecare zi, de la care nu trebuie sa lipseasca alimentele bogate in amidon, precum orezul, pastele, cartofii, ovazul, dovleacul.

Proteinele sunt esentiale in cura de ingrasare, deoarece ajuta la buna functionare a sistemului imunitar si la o insanatosire grabnica. Se recomanda ca proteinele sa fie luate din: seminte, alune, cereale, lapte, iaurt, branza, soia, carne slaba de pui si curcan sau carne de vita, fructe uscate si migdale.

Adaugand extra calorii la mese, oamenii pot adauga si extra kilograme. Spre exemplu, piureul de cartofi poate fi preparat cu lapte gras si unt in loc de apa si putin ulei, salata de legume poate fi preparata cu avocado si branza.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.